onsdag den 9. februar 2011

Teenagelir


Det er faktisk ret pinligt.

I caféen har vi en hjemmeside. En side jeg lavede for efterhånden temmelig længe siden. Det er ikke i sig selv pinligt.

Det pinlige er, at siden ikke har været opdateret alt for længe!


cafeen


Jeg kunne selvfølgelig opdatere siden som den er i dag. Men der er elementer, der skal laves om eller fjernes. Et helt nyt layout er derfor en meget bedre ide.

Jeg kan rigtig godt lide ideen med opslagstavlen.

Det er bare ikke nok med en opslagstavle og nogle små sedler. Der skal også være noget andet.

Jeg tænker tanker om et krøllet billede af et par teenagere, en mobiltelefon af touchversionen og måske et flettet armbånd – bare fordi det er hot i caféen lige nu.

Men der er plads til mere. Jeg ved bare ikke lige hvad.

Har du nogen gode idéer?

3 kommentarer:

  1. Links til steder børn/unge kan henvende sig, hvis de har det svært - f.eks Børnetelefonen, Cyberhus mm. Gode(sikre) chatsteder. Links til spillesider - måske især for piger - Gosupermodel og den slags:-)

    SvarSlet
  2. Frederikke, det har jeg tænkt, men jeg tror der er copyright og censur på at bruge Apples produkter. Jeg er måske i virkeligheden også ved at fjerne mig fra ideen om alt for meget isenkram :)

    Irene, det er rigtig gode ideer, som der helt sikkert skal arbejdes videre på.

    SvarSlet