mandag den 7. februar 2011

Hmm .. Måske vi har nisser


Nina ringede i går, blandt andet for at høre om vi har set garnet hun forlagde dengang de var her sidst. Jeg har ikke set noget garn – i hvert fald ikke noget, der ikke er mit, men jeg har heller ikke ledt.

I morges kunne jeg ikke finde mit kamera. Personligt må jeg indrømme at det er meget værre. Jeg har ikke fundet det endnu, men det var her i går. Havde jeg det nu, kunne jeg vise den blå hobbit jeg malede i dag - eller min taske. Jeg overvejede endda at være med i Hannes blogleg, men det skulle jeg ikke.

Måske vi har nisser?

6 kommentarer:

  1. Vi har også nisser !
    I går havde de gemt mit skum slik !

    SvarSlet
  2. Har også ledt i flere dage efter mit kamera - det viser sig at jeg IKKE har nisser, men såmænd bare en distræt mand. Efter sin herre-skitur har han efterladt kameraet i en sidelomme på sportstasken - i pulterkammeret. Det var det eneste sted jeg ikke havde fundet på at lede.....

    Så du må tænke kreativt... Alt er muligt!

    SvarSlet
  3. Det er jeg også bange for Rikke :)

    SvarSlet
  4. LisbethLys, jeg ville ønske de ville begynde at hjælpe lidt, så.. bare med at finde kameraret :)

    SvarSlet