torsdag den 4. november 2010

Strikkestress


Peer Gynt


Hjemvendt i går lå en pakke.

Ungersvenden havde heldigvis været hjemme og kunne modtage.

Pakken indeholder femten nøgler Peer Gynt fra Sandness Garn og er sendt fra yndlingsfamilien i Århus.

Jeg har nemlig lovet at strikke en ny sweater til Michael.

Jeg var lige ved at hoppe på og straks kaste mig over strikkeprøve og udregning. Jeg endte med at lade den stå og forsøge med lidt fornuft.

Jeg har mange projekter i gang lige nu.

En sweater til Anders.. som nu må vente. En sweater til Daniel… som synger på sidste vers og gerne skal blive færdig lige om lidt. Et tæppe der ikke mangler mange pinde og et par småting, der nok ender med færdighed hen ad vejen.

I hvert fald skal tæppet se enden, før jeg “må” gribe til det grå uld… I hvert fald…

2 kommentarer:

  1. Kan kun nikke genkendende til dine ord og jeg har ellers kun gang i én eneste lovet ting, så hvorfor jeg "stresser" mig selv i det strikkehejs, det må Guderne vide. Ingen står jo og hepper og forlanger, at jeg skal være færdig om lidt, sååå... jeg tager lige en slapper og klapper den velkendte hest ;-)

    SvarSlet