fredag den 5. november 2010

I uhyggens tegn


november 2010


I aften går vi i sort.

Det er to måneder siden vi sidst holdt fest og jeg tager mig selv i at glæde mig til i aftenens fest. I aften er oven i købet ikke en helt almindelig fest. I aften tematiserer vi og tager uhyggen med i form af halloween.

Svævende græskar, flagermus og sorte hatte er en del af arrangementet. Jeg tror det bliver rigtig hyggeligt. Specielt fordi ungerne virker meget mere interesserede, når der også på forhånd er meldt ud, at ingen udklædning er nødvendig.. for det gider de ikke. I hvert fald ikke når det er dikteret.

Når der ingen tvang er, er det utroligt som de kan sidde og snakke om sort, orange og uhygge. Så meget, så jeg er lidt spændt på, hvor udklædte de alligevel bliver.

2 kommentarer:

  1. Og så har du den bedste undskyldning for at klæde dig ud! Jeg ville elske det :D
    God fest og klem til dig fra
    mette

    SvarSlet
  2. Mette, jeg lader heller ikke chancen gå forbi. Jeg havde både flagrende sorte gevandter, spids hat, maser af gråt hår og en næse med.
    Næsen opgav jeg dog - den lugtede simpelthen for grimt :)

    SvarSlet