lørdag den 6. november 2010

6002 skridt


gråt hår og spids hat


Vi har fri garderobe, når vi holder fest. Ikke alene opbevarer vi tøjet.. og taskerne.. og skoene, men festdeltagerne kan også komme tilbage igen og igen, for at hente penge, mobitelefoner, ekstra udstyr.. eller hvad det måtte være.

Tit og ofte har vi snakket om, hvor langt jeg egentlig går på sådan en aften. I går huskede jeg det, fik min søde kollega til at medbringe skridttæller, og startede tællingen lige inden dørene blev åbnet.

Fire timer senere, havde jeg på et område der dækker 20-25 m2 gået 6002 skridt – frem og tilbage… frem og tilbage. Omregnet mente tælleren at jeg havde gået ca 4,7 km.
Det var mere end jeg havde regnet med. Til gengæld giver det pludselig meget mere mening i forhold til ømme fødder, efter sådan en aften.

Derudover var aftenen en af de rigtig gode. Alle hyggede, stemningen var god og alle lod til at nyde aftenen.

Som en sidegevinst fik jeg også lige at vide, at gråt hår klæder mig… Rart at vide til engang det bliver aktuelt :)

6 kommentarer:

  1. -Og dét er jo godt at vide... Gråhåret med gode ben - det er vel ikke den dårligste udsigt til fremtiden ;o)

    SvarSlet
  2. Næ det er det vel ikke Lisbeth :)

    Losarinas mor, jeg blev også lidt overrasket :)

    SvarSlet
  3. Ja, det tangerer jo lønnet motion - ikke dårligt, tænker jeg :)

    Godt, at aftenen var god.
    Knus

    SvarSlet
  4. Jeg er ikke overrasket, det svarer ca til det jeg går på en arbejdsdag. Godt gået :-)

    SvarSlet
  5. Mette, jeg mente heller ikke jeg behøvede mere efter sådan en aften :)

    Lene, jeg går helt sikkert ikke så meget på en almindelig arbejdsdag, men vi har snakket om at det kunne være sjovt at måle en dag :)

    SvarSlet