tirsdag den 6. oktober 2009

Strikkeaften


strikkeaften

Endnu engang mødes vi til strik og hygge her i minilejligheden på torsdag. Sidste gang var superhyggeligt, og det er jeg sikker på, det også bliver denne gang.

Har flere lyst er der plads til flere, bordet kan slås ud og døren kan åbnes, så de rygetrængende ikke tvinges ud over kanten af vinduet.

Lige nu føler jeg mig dog lidt vingeskudt - snot i hele hovedet, rindende øjne og propper i ørene giver ikke de helt store hjernevindinger. Men jeg er sikker på at være klar til torsdag :)

5 kommentarer:

  1. Du godeste, jeg håber at du har det bedre på torsdag, for ellers er det da ikke fedt at skulle have gæster.

    JEg skynder mig at ønske dig masser af god bedring og så glæder jeg mig. Og jeg tager det herlige pilleoparbejde med :(

    Knus og kærlig hilsen
    Henriette :))

    SvarSlet
  2. Håber bestemt , du får det bedre :-)

    SvarSlet
  3. Det lyder hyggeligt med en strikkeaften. Krydser finger for at du er klar til det på torsdag.
    Merete

    SvarSlet
  4. Havde det været tættere på, var jeg mødt op :) Go' bedring

    SvarSlet
  5. Henriette, jeg er sikker på dine gode ønsker har båret frugt - jeg kan mærke det går den rigtige vej :)
    Og tag endelig pillearbejdet med, så lover jeg vi andre giver moralsk opbakning hele vejen :)

    Losarinas mor, Jeg er sikker på, jeg er klar til torsdag :)

    Merete, jeg glæder mig også, for jeg er sikker på det bliver hyggeligt :)

    Tak Jette. Jeg kan godt følge, du synes det er lidt langt at tage :)

    SvarSlet