torsdag den 29. oktober 2009

Oktobersokker


Through the loops lancerede en sokkekalvakade med 5 dele af samme sok i begyndelsen af oktober.

Jeg hoppede på, for det kunne være sjovt at se, hvad det blev til. Jeg er ellers ikke begejstret for pinde str 2½, men når der ikke der skulle skrikkes mere ad gangen, var det alligevel sjovt.

Sidste del kom i morges og nu er de færdige, sidste tråd er hæftet og selvom de måske er lige store nok, ryger de i bunken med sokker til ungernes kalendergaver.

Jeg er stadig ikke begejstret for så små pinde og jeg er egentlig heller ikke særlig vild med hulstrik i sokker. I virkeligheden er det nok fordi jeg vil have sokker – tykke varme sokker og ikke strømper, for helt ærligt, disse er slet ikke sokker, men strømper.

Nu håber jeg bare Emilie vil have strømper :)

3 kommentarer:

  1. Ja, jeg elsker jo de tynde uldsokker/strømper og gerne med hulmønster:-) Synes disse her er rigtig fine, og farven er skøn!

    SvarSlet
  2. De er ellers mægtig flotte :-) Kan selv bedst lide strømper lavet på pind 2½ - selvom jeg fra naturens side har det unaturligt med så tynde pinde :-))).
    Farven er superskøn.

    KH Gittemay

    SvarSlet
  3. Farven er rigtig flot, men jeg kommer nok aldrig til at holde af de tynde strømper.
    Så er det godt, der er andre der kan lide dem. Det ville jo være forfærdeligt, hvis vi alle var ens :)

    SvarSlet