torsdag den 24. september 2009

Erm…altså


aftenhimmel

Ungernes far ringede, inden jeg fik set mig om, sad han i den anden ende og hældte vand ud af ørene over den anden eks, der ikke lige ville…..

Min første tanke var, at det havde jeg lissom ikke brug for at vide, og forøvrigt identificerede jeg mig i højere grad med hans eks, og hvor er det fedt hun får stillet de krav, jeg var så meget længere tid om at lære at stille…

Min anden tanke gik på, at jo jeg kan da godt lægge øre til… og mene at det må de så selv finde ud af…. Det gik der ingen skår af mig for at gøre, og så kunne jeg grine lidt bagefter.

Hvis bare det er alt for tilbagevendende… For så vil hellere bagtale ham sammen med den nye eks – jeg tror vi er mere på bølgelængde.

Hvis ikke lige det var fordi, jeg egentlig ikke bryder mig om bagtalelse…

3 kommentarer:

  1. Tror du det er fordi man har børn sammen, at man aldrig helt ka n slippe... ?

    SvarSlet
  2. Det tror jeg også, men han har også børn sammen med den anden eks, og de problemer han her nu, har vi været igennem - det virker bare som om, han har glemt det :)

    SvarSlet