torsdag den 3. september 2009

Klar… vistnok


hævning

I det største grødfad står koldthævende dej og hygger, i køkkenet står friskbagte muffins og udenfor har himlen åbnet for sluserne og alting bliver vasket rent.

Nogen hvid tornado har jeg ikke haft besøg af, men løse ender er knyttet og bunker stuvet væk, støvet får lov at blive liggende, hvor det nu ligger, bordet er ryddet, der er stadig dømt udspring fra vinduet, men der skulle være masser af plads til aftenens udskejelser.

Torsdag er en kort dag, om mindre end fire timer kan jeg pakke sammen og tage hjemad igen fra en arbejdsdag, der endnu ikke er begyndt, til en dej der forhåbentlig ikke er hævet ud over alle kanter.

Helt uden sommerfugle i maven er jeg ikke, Anders har i den almindelige forvirring fundet andre græsgange, Emilie har fundet strikketøjet frem og Daniel meldte af egen fri vilje ud, at han vil rydde op på sit værelse, når han kommer hjem (hvad har jeg dog udsat ham for, siden han siger netop det! :)).

Helt sikker er jeg på, at uanset hvor få – eller mange - vi bliver, så bliver det hyggeligt :)

5 kommentarer:

  1. Helt ærligt Pernille nu får jeg altså endnu flere sommerfugle i maven :-)

    Skidt med skidt og støv, bare der er hjerterum og plads til strikketøjet, så er alt godt.

    Vi ses og jeg glæder mig
    Kh Henriette

    SvarSlet
  2. Jeg er ikke i tvivl om at I får det SÅ hyggeligt :-)
    Jeg sender jer mange tanker !

    SvarSlet
  3. Gid jeg var der! Jeg er overbevist om, at det må være vildt hyggeligt at bakse noget blogstrik sammen.

    Hav en rigtig skøn aften :-)

    SvarSlet
  4. Åh hvor ville jeg ønske, at der ikke var så langt imellem os! Kan i have en rigtig dejlig aften.

    SvarSlet
  5. Henriette, vi skal nok finde plads, og de der sommerfugle kan du godt pakke væk... eller noget :)

    Losarinas mor, tusind tak :)

    Anita, du må give et prej næste gang, du kommer heromkring :)

    Olines, det er ikke lige henne om hjørnet, men måske en anden gang. Jeg er sikker på vi får en hyggelig aften :)

    SvarSlet