mandag den 7. september 2009

Lejrtur


blomster

Sidste uge tog Emilie på lejrskole, i dag er det Daniels tur.

Efter at have snakket og snakket og fortalt om både det ene og det andet, løb han ud af døren for et øjeblik siden, for at nå en bus, jeg tvivler på han når. Heldigvis er der margin nok til at nå den næste.

De skal til Hillerød, bo på vandrehjem, på orienteringsløb og til Kronborg og Hilse på Holger Danske. De skal teambuilde og skabe en klasse, der sammen kan gå det sidste skoleår i møde som en samlet gruppe.

Tre dage, har de. På onsdag vender de hjem igen.

Han glædede sig og smilede inden døren lukkede :)

3 kommentarer:

  1. Et smil til afsked er det bedste jeg ved. Og mon ikke de får det sjovt på turen, det tror jeg bestemt.

    Rigtig god mandag og knus
    Henriette:))

    SvarSlet
  2. Det lyder også som en spændende tur !
    Kan godt forstå han smilede :-)

    SvarSlet
  3. Henriette, han sad sammen med en af sine nuværende klassekammerater i lørdags. Begge fortalte at det er en god klasse - men de andre er sære... Jeg er sikker på de får en god tur, og når de lærer hinanden lidt bedre at kende, bliver de andre måske knap så sære :)

    Losarinas Mor, jeg tror lærerne har gjort et godt forarbejde for en rigtig god tur :)

    SvarSlet