fredag den 10. oktober 2008

Tunika


Ærmerne har nu den rigtige længde og den er dejlig at have på
- og rigtig varm.

Det er ikke sidste gang jeg laver noget i den facon.


En bøjle yder ikke ret meget retfærdighed, men det får være lige nu. Mon ikke jeg i løbet af næste uge, kan få nogen til at tage nogle billeder - med mig indeni.

I morgen tager vi (ungerne og jeg - Anders har desværre ikke ferie) mod Århus, hvor vi skal bruge fire dage sammen med yndlingsfamilien. Vi bor så langt fra hinanden, at besøgene er alt for sjældne, og nej hvor jeg glæder mig. Jeg glæder mig til hygge, snak, strik og mere hygge :)

4 kommentarer:

  1. Kæft mand, den er bare SÅ sød!

    SvarSlet
  2. Tak Anita. Den er meget sødere på :)

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare fantastisk. Jeg er helt vild med farve og facon og den kan bruge til alt :-)

    SvarSlet
  4. Tak Marianne. Den kan nemlig bruges til rigtig meget - og der skal nok komme billeder :)

    SvarSlet