onsdag den 1. oktober 2008

Garn fra nettet



Jeg har aldrig bestilt garn via nettet før. Så det var med nogen bæven jeg tog springet og bestilte garn til den trøje jeg har lovet min søster at strikke som fødselsdagsgave.
Det var af samme grund strikkemaskinen kom frem fra dybet den anden dag.

Nu er garnet ankommet, bestilt hos Marianne Svit. En rigtig lækker grøn, som jeg tror bliver rigtig god og en meleret håndindfarvet, som jeg havde troet ville være meget lysere i farven, men nok skal blive brugt alligevel. Lækkert er det i hvert fald :)

Tanken er at strikke på maskine.

Egentlig har jeg masser af fordomme omkring maskinstrik. Jeg ved godt det er tåbeligt, men det ry maskinstrik engang havde som værende ganske forfærdeligt og helt sikkert kun acryl, det hænger fast. Lidt ligesom jeg igen og igen møder mennesker, der tror maksinstrik er ensbetydende med at trykke på en knap og så kommer det færdige resultat ud :)

Men altså - tanken er stadig at strikke på maskine :)

2 kommentarer:

  1. Jeg bestiller ofte på nettet og har kun positive erfaringer (næsten) - nogen har været for lang tid om at fremsende det efter bestillingen. Jeg syntes altså at maskinestrik lyder hyggeligt nok.

    SvarSlet
  2. Jeg tror heller ikke det er sidste gang jeg har bestilt på nettet :)

    Og maskinstriker faktisk hyggeligt, ellers ville jeg vel heller ikke gide. Nu skal jeg bare lige finde ud af at få plads til monstrummet. Efter vægbygning i stuen er der ikke meget plads tilbage :)

    SvarSlet