tirsdag den 7. oktober 2008

Stille morgen


Wauw det var svært at komme op i morges. trætheden efter weekenden sidder stadig i kroppen.

Jeg troede jeg skulle have nogle fridage efter turen, men det ser ikke sådan ud alligevel. Det hænger bare ikke sammen.
Så glæder jeg mig i stedet til næste uge - efterårsferien.
Jeg har fri hele ugen :)


Ungerne og jeg skal til Århus, op til yndlingsfamilien.

Jeg glæder mig helt vildt. Det er så sjældent vi ses - alt for sjældent.

Jeg burde have været i træningscenteret nu - lige nu. Jeg har ikke været der alt for længe. Nogengange spørger jeg mig selv om jeg overhovedet gider. Jo jeg skal passe på min krop. Jo det er en god ide at holde sig i form. Jo jeg synes egentlig det er rart, når først jeg er kommet derhen... Men jeg gider ikke.


I stedet snurrer maskinerne i fællesvaskeriet, måske jeg skulle ligge mig lidt inden det er klart til ophængning. Det bliver en lang dag. Tirsdag har vi længe åbent - spiser med ungerne, hygger og venter på at komme hjem..

Måske jeg skulle strikke et par pinde mere på min uldne tunikasag. Den mangler kun halsen - rullekrave.
Jeg kunne selvfølgelig også gøre rent på toilettet. Det trænger...
Tror jeg starter med pindene :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar