mandag den 27. oktober 2008

Hvad kælderen gemte


Det kan godt være jeg ikke kom til garnudsalg i Kolding i weekenden, men lige nu føles det næsten sådan :)

Jeg har aldrig prøvet at filte i maskinen, men på det sidste har jeg haft voldsom lyst til at prøve. Jeg vil rigtig gerne lave en taske.

Så var det jeg kom til at tænke på, at jeg engang fik en hel masse vævegarn. En-trådet ren uld. Det var ikke særlig godt at strikke i, men jeg forsøgte da alligevel og fik også fabrikeret mindst to sweaters.
Om de blev brugt, er jeg ikke helt sikker på :)

Resten blev pakket i en kasse og har stået i kælderen... meget længe.
Jeg flyttede ind for snart seks år siden... jeg tror kun kassen nåede op i lejligheden den dag vi flyttede ind...


Jeg var faktisk ret sikker på, at der ikke var ret meget tilbage og kassen nok ville være omtrent halvt fuld og højst sandsynligt blandet med maskinstrikkegarn.. Det var nærmest som at få en gave, da kassen med megen møje var gravet frem fra bagerst i kælderrummet, og låget blev løftet.
Maskinstrikkegarnet, kunne jeg ikke se noget af. Det gemte sig i kassen nedenunder.
Den fik dog lov at blive stående.


Hvis nu jeg strikker et par prøver i aften, og vasker i morgen...
Jeg må hellere komme igang :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar