torsdag den 24. januar 2019

Yarn Along - Uge 4


Tiden løber stærkt i den her uge. Sådan er det bare. Jeg har selv valgt det, og så er det vel helt i orden.

Formiddagen er gået med ingenting, for muligheden lå for, og lige om lidt banker hverdagen på igen.

Jeg blev snydt for Oscar i mandags, han havde andre planer, så jeg har planlagt at låne ham igen på vej hjem i dag. Det gik så godt sidste torsdags, så det kan vi vel gøre igen. Forældrene er heldigvis villige til at låne ud, og Oscar følger bare med.

Men først er der det der arbejde.















Læse:

Mens Wallander forsøger at holde ferie, og gang på gang beslutter sig for at lade mysteriet om den forsvundne orlogskaptajn ligge, vender han igen og igen tilbage.

Han graver dybere og dybere, lærer mere og ved mindre og mindre. Hemmeligheder dukker op, men er de nødvendige for efterforskningen, og hvad betyder trådene mod Rusland, DDR, den kolde krig og spionage for hele fortællingen.

Igen forsøger han at lade det ligge, igen retter han opmærksomheden som sin ferie og igen vender han tilbage til nye oplysninger og nye muligheder.


Strikke:

De små projekter presser på, og en længe ønsket plan om at udbygge lageret af små håndklæder til at tørre sved af panden under træning er ved at materialisere sig. Jeg finder ret og vrang mønstre suppleret med en bunke huller og strikker små klude, der kan tilfredsstille mit behov for lette projekter og udbygning af lageret.

Man skal jo ikke gå ned på udstyr.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar