søndag den 6. januar 2019

Ugen der gik






  • Et nyt år begyndte.

  • Jeg har åbnet Klubben i ferietid.

  • Jeg har lavet bogmærker med en flok tøser.

  • Jeg har været til triomøde og et udbytterigt teammøde.

  • Jeg har besøgt Oscar en gang.

  • Og trænet to gange.

  • Der har lydt fnis og tøselatter fra Emilies værelse, hvor Josefine var på besøg. Hun tog hjem i går, efter at have udskudt hjemrejsen nogle dage. Usikkerhed om togforbindelser og -tider betød at vi fik glæde af hende noget længere.

  • Lørdag bød på skønne timer sammen med Sille og Rose.

  • Jeg har syet tyve hexagoner på det igangværende evighedsprojekt, og talt tyve op til næste uge. Jeg har et håb om a blive ved, til det bliver færdigt. Og krydser fingre for vedholdenhed.

  • Jeg har klippet stof til den kjole, jeg drømte om at sy sidste år.

  • Jeg har fået en rok. Faktisk er der to. Den ene duer helt sikkert ikke, den anden kan måske. Lige nu pynter de kun. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar