onsdag den 19. januar 2011

Onsdag morgen


januar 2011


Dagen i dag starter tidligt og ender sent. Starter med endnu en del af en kursusrække, der giver nye redskaber og metoder, der umiddelbart giver resultater og allerede er under indarbejdelse, for ingen af os er i tvivl om at det virker.

Kurser af den art er livgivende og energifyldte og efterlader os alle med lyst til at arbejde videre med de nye redskaber.

Når kursus og arbejdsdagen er slut, skal jeg videre til hygge og strik, snak og dejlige kvinder.

I morgengryet tuller jeg rundt og pakker til en hel dag. Husker et æble og overvejer hvor lang tid transporten, der plejer at foregå på cykel, vil tage når jeg kun er i besiddelse af flade konvolutter og der slet ikke er langt nok, til at finde en bus.

Der er varm the i min rejsekop, om lidt vækker jeg Ungersvenden, der skal møde sent, og håber han i søvnens dyb fatter, at det med at stå op skal han klare selv i dag, for jeg er gået og med mindre han vil langt tidligere op end hans teenagehjerte synes om, må han hellere sætte uret til at ringe mere end gang…

Det bliver en god dag!

3 kommentarer:

  1. God dag også til dig, og flot taske Emilie fik lavet helt selv :-))

    SvarSlet
  2. Det lyder som om du har haft mulighed for en fantastisk dejlig dag. -Og hyggelig!
    Håber, du også får en god aften ;o)
    -LisBethLys.

    SvarSlet
  3. Tak Laura. Det var en dejlig dag :)

    LisbethLys, en helt fantastisk aften, der sluttede alt for sent :)

    SvarSlet