torsdag den 27. januar 2011

Frostklar solskin


solskin i Rødovre - januar 2011


januar 2011


Det var bidende koldt, men også klareste solskin, da jeg i formiddags tog afsted. Et enkelt stop undervejs og venten på en bus, der aldrig kom, gjorde desværre at jeg nåede for sent frem.

Heldigvis havde vi masser af tid og planerne om planer, var alligevel delvis skrinlagt inden jeg nåede frem.

En lang og hyggelig dag senere, med friskbagte boller, fnis, snak, og masser af papir og sakse senere, er dagen blevet til aften.

I stuen venter en stak dvd’er fra bibliotekets hylder. det gik pludselig op for mig, at den tidligere sørgelige samling er vokset til langt mere. Feelgood tøsefilm og andet der med god vilje kan falde ind under samme kategori er helt i orden, så jeg er startet ved A og satser på at arbejde mig gennem hele beholdningen sådan hen ad vejen.

Om det bliver Arn eller Amélie tror jeg Emilie får lov at bestemme.

4 kommentarer:

  1. ja det har været det mest fantastiske vejr i dag.. hvis bare vejret er sådan må det gerne være vinter :) go' film aften
    kh♥

    SvarSlet
  2. Det har det Marianne. Jeg tager gerne imod mere af samme slags :)

    SvarSlet
  3. Håber i så Amelie , for Arn er ikke feel good :-)

    SvarSlet
  4. Losarinas mor, vi så Amelie :)

    SvarSlet