torsdag den 11. september 2008

Guldkanter


Jeg har malet.

Endelig....

Jeg kan mærke at det her projekt kommer til at tage laaang tid. Det gør ikke noget, det er hyggeligt når jeg er igang. Jeg er ikke helt sikker på ungersvenden deler den mening.

Men det er nødvendigt.
Jeg har brug for tid og rum og at være alene. Det virker bare ikke hvis nogen sidder og kigger mens jeg maler - i hvert fald ikke det her projekt :)

Men nu er der kanter - guldkanter - på slaget.
Det ser lidt tåbeligt ud. Men jeg tror det er bedst at starte med de lag der er bagerst.
Dvs de knogler der stikker ud næste gang.



Jeg synes faktisk det er blevet ret godt. Jeg sad med næsen tæt til væggen og var i tvivl om skyggerne lignede skygger. Det var vist først da jeg sad ved computeren og fik billederne på skærmen og så det hele lidt på afstand, at skyggerne rigtig virkede.

Jeg er vist ikke altid så god til lige at træde et skridt tilbage og se det hele i en større sammenhæng :)


2 kommentarer:

  1. Bare rolig, det kommer med alderen :-)

    Det ser ud som et spændende projekt, du har gang i :-)

    SvarSlet
  2. Ja Det tror jeg på - og jo projektet er spændende :)

    SvarSlet