fredag den 26. september 2008

Fingermaling


Undeads er nogle skrækkelige væsener, der er stået op af graven og derfor har knogler stikkende ud rundt omkring. Det gælder også den der skal bo på Daniels væg, og formiddagen er gået med at male finger-, tå- og knæknogler samt hofteben.



Jeg synes de er blevet lidt for lyserøde og rene.
Måske et tyndt lag brunt kan give et lidt mere jordet og slidt udseende...?

Må hellere købe brun maling.



Det gjorde godt at gøre noget. Men jeg bliver stadig knudret i maven, når jeg ikke laver noget. Det hjælper ikke, at det netop er denne weekend børnene tager hjem til deres far. Jeg hader når de er der, samtidig med vi voksne har noget kørende.

Jeg ved godt han er deres far og i bund og grund vil dem alt godt. Men jeg ved også, han er egoistisk og selvcentreret og kan mærke, at for i hvert fald den ældstes vedkommende, kommer der flere og flere negative ord på om hvordan det er at være der. Jeg gruer for at han i sin egoisme, siger ting til ungerne, de ikke bør høre.

Jeg bliver nødt til at tro på det ikke sker og tro på de får en fantastisk weekend :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar