onsdag den 17. september 2008

Behøver jeg virkelig...


Ja jeg gør..


Jeg er udnævnt til computernørden på mit arbejde, og står derfor for det månedlige nyhedsbrev... Det skulle egentlig have været lavet for flere dage siden, men af en eller anden grund har flere af mine kolleger svært ved det der med at overholde deadlines ... der er også altid en god grund...
Men nu skal det laves og den afdeling der mangler, sørger jeg bare for plads til... så må det komme til i morgen...

Nyhedsbrevet laves selvfølgelig ikke kun i en papirversion .. jeg var jo kvik nok til at fortælle at det der med hjemmesider det kan jeg da godt... og kunne ikke løbe fra det, da min egen afdeling allerede nyder godt af det... så også en elektronisk version :)

Mens jeg nu sidder foran compueteren, er det meget mere fristende at læse blogs eller lige...
På den anden side hvis jeg nu skynder mig, kan jeg se frem til den fridag arbejdet udløser :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar