fredag den 29. oktober 2010

Endelig


Bestilling fra Holst


Jeg er ikke den hurtigste.. Jeg rider ikke samme dag, som jeg sadler.

Nogengange er jeg endda endnu mere langsom end godt er. Da Daniel er begyndt at efterlyse den sweater, jeg har lovet ham, og som har ligget længe uden det sidste ærme og en hætte, da der ikke var garn nok, var det ved at være på tide at gøre noget ved det.

Undskyldningerne for ikke at få bestilt mere garn har været mange. En af dem var, at drengene begge havde peget på et par farver mere fra farvekortet til pulsvarmere.

Men jeg kunne ikke huske hvilke farver det var.

Daniel gamle pulsvarmere kan snart ikke mere – alt den brug har gjort dem helt tyndslidte.

Ikke flere undskyldninger – nu er der både garn til ærme, hætte og varme om håndled.

… Hvad skal jeg så strikke først …

Ingen kommentarer:

Send en kommentar