torsdag den 14. oktober 2010

Formiddagsvandsjov


september 2010


Jeg vasker op og rydder lidt i det kaos, der for øjeblikket befolker vores hjem.

Vi er stadig uden opvaskemaskine – uden tvivl vores egen fejl – og logistíkken omkring den evindelige opvask er på ingen måde nået højder, der er værd at skrive om.

Sidste uge var hektisk. Ikke at der skete meget på hjemmefronten, men møder og tidligere afgange gjorde sit til at indgroede trivielle vaner forsvandt.

Så jeg vasker op og rydder lidt i det kaos, sidste uge var med til at skabe.

Jeg bliver ikke færdig, for om lidt skal jeg ud af døren, og senere kalder hygge, der betyder alt for sene hjemkomsttider.

Mens jeg vasker lidt op, håber jeg naivt at andre overtager, når der senere er folk på hjemmefronten. Jeg håber naivt, for jeg ved jo godt at min egen indsats i forhold til at sætte andre i gang ikke altid er på højde med håbet.

… Måske jeg skulle prøve med en seddel og en opfordring til håbet.. og håbe videre…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar