søndag den 4. juli 2010

Sommerblonder


blondekanter


Sent i aftes blev de sidste sting syet, og nu er jeg klar til blonder, sommer og Bedsteveninden. Jeg tager afsted lige om lidt, mens Emilie planlægger skovtur i Vestbadet med en veninde, kiks, æbler og iskoldt vand.

Anders skulle lige.. og kørte mod arbejdet og en løsning på det problem han ville selv, men nu må have andre til at forklare og Daniel sover de måske knap så uskyldiges søvn, efter sene nætter og ufattelig voksen ansvarlighed – hvor kom det lige fra!

Nå men altså – hav en fantastisk søndag derude, det satser jeg på at have :)

6 kommentarer:

  1. Så smukke blonder. Var det ikke dig der lavede en blondenederdel engang?

    Vestbadet bringer da lige minder fra min barndom :)

    SvarSlet
  2. Jo, Mette. Dobbelt bomuldsgarn hæklenål #5 og så blev en lille lysedug til en nederdel :)

    SvarSlet
  3. Smukke smukke blonder, er det gardiner??
    Elsker blonder, de gør glad i livet :-)
    Dine billeder af træet på Bornholm kunne måske være fra et figentræ. Vi så flotte træer midt i Gudhjem sidst vi var der og jeg spurgte ejerne, som fortalte at pga. den megen sol på Bornholm var det muligt at have disse træer. Tænk at kunne gå ud af sin egen hoveddør og plukke en figen :-)

    SvarSlet
  4. Laura, vi så masser af figentræer på Bornholm. Hvorfor de vokser så fint på Bornholm ved jeg ikke, men der er mange af dem, og fignerne var allerede store - godt bud, men de så anderledes ud.

    Blonden er til en kjole, og det fungerer rigtig godt :)

    SvarSlet
  5. Fine fine blonder :-). Lyder som om, du har (havde :-))udsigt til en super dag :-)

    KH Gittemay

    SvarSlet
  6. Det havde jeg Gittemay - en dejlig dag :)

    SvarSlet