lørdag den 8. november 2008

Forberedelser


Uhyret er henrettet og for en sikkerheds skyld er også hårdere midler taget i brug.

Så kan jeg så tænke lidt over hvordan tiden mellem rens af afløb bliver mindre i forhold til at familiens hår bliver længere, og de mindste familiemedlemmer bliver større og mere åbne for personlig hygiejne :)


Samtidig med indkøb af giftmidler, blev der også dannet grundlag for aftenen der, for mit vedkommende står i tøsernes tegn med alt hvad det kan blive til, mens Anders har inviteret gæster der vist bestemt ikke skal drikke kaffe hele aftenen, men snarere noget der virker sammen med meget larmende musik :)

Der er lagt an til jeg kan tage mojito med til fest, mens det resterende i flasken sikkert er væk når jeg kommer hjem.

Maven gør stadig knuder, men jeg er nået dertil at alkohol i afmålte mængder bestemt vil have en gavnlig virkning.

2 kommentarer:

  1. Mojito er min yndlingsdrink ever - jeg får slemme lyster, når jeg ser det sidste billede!

    ;-)

    SvarSlet
  2. Det var også godt :)

    SvarSlet