søndag den 9. november 2008

Søndags ingenting


To weekender i træk med fest, skæg, ballade og med en mærkelig mave til følge resten af weekenden.

Det sker heldigvis ikke særlig tit og der skal gå lang tid inden næste gang. Jeg er for gammel til det pjat :)


Søndagen er snart slut, jeg har næsten læst bogen færdig, siddet lidt foran computeren og ellers lavet ingenting. Nu er det snart tid til at pakke mig ind og hente mindstebarnet på stationen efter en weekend hos barnefaderen.

Det var den weekend, nu venter endnu en uge, og dét der lørdag truede med at ligne sygdom, er væk - jeg kunne ellers godt bruge et par sygedage. Bare lidt ekstra, en forlængelse af søndagen. Det må blive en anden gang :)

2 kommentarer:

  1. Ja, et par ekstra dage kunne man vel altid bruge :-) Tak for hilsen hos mig. Jeg har luret lidt rundt på din side, og kommer helt sikkert igen :-)

    SvarSlet