søndag den 9. november 2008

Flammer


Anders kalder dem flammer - snoningerne inspireret af
blusen jeg har set flere steder.

Siden jeg første gang så den og viste den til Anders, har han fablet om en sweater med flammer. Jeg venter stadig på en udførlig beskrivelse af hvordan den skal se ud, for her er tale om en mand, der ved præcis hvad han vil have. Jeg tør ikke begynde på noget uden at være 100% sikker på det duer :)


Jeg har strikket flere fingerløse vanter på det sidste, og dem havde han bestemt ikke nogen fidus til - de varmer jo ikke fingrene!
Lige indtil det gik op for ham, hvor geniale de er, når man sidder ved computeren - og hvis der så kunne komme flammer på!


Så mens Emilie gjorde sig klar til sengetid, fandt jeg nogle rester frem og har nu strikket den første. Han synes den er fin - flammerne skulle bare være gået oppefra og ned i stedet for nedefra og op, men det er okey. Nu overvejer jeg om jeg bare skal strikke den anden omvendt! Så kan han få flammer både den ene og den anden vej :)

4 kommentarer:

  1. Jeg er imponeret over din tålmodighed.

    Her i huset var der nok nogen, som havde fået flammer ud af ørerne!

    *g'

    SvarSlet
  2. Fingerløse vanter er også blevet et hit for husbonden her, han troede heller ikke i starten at det var noget, men han måtte bøje sig i knæ og tilstå at de var meget praktiske ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg har en ide om, at det bliver det samme her :)

    SvarSlet