fredag den 7. november 2008

Hårdt garn


Efter alle småtingene blev færdige mangede jeg noget at tage med mig. Jeg har efterhånden længe gået rundt om min
kasse og nu skulle det være.

Jeg vil lave en taske. I første omgang bliver det til Emilie og gavekalenderen, men jeg vil også have en. Jeg har en lumsk bagtanke om at hendes bliver prøven - så kan rettelser komme mig til gode :)

Jeg tror den bliver god, men det er hårdt garn at strikke i. Jeg kan mærke en begyndende murren i håndledet, så måske det heller ikke kommer til at gå hurtigt. Foreløbig ser den ud, lige som jeg forestiller mig, og der er stadig længe nok til december til, at jeg nok skal nå det.

2 kommentarer:

  1. Det ser godt ud. Jeg kunne godt tænke mig sådan en kasse fra kælderen!!

    SvarSlet
  2. Tak Pernille.
    Jeg er ret sikker på resultatet bliver godt. Og den kasse - det var virkelig et fund :)

    SvarSlet