fredag den 27. juli 2012

Bytur


København, juli 2012


Mormor havde lovet Emilie en bytur med frokost. Jeg fik lov at komme med. Inden yndlingsfamilien tog hjem - efter en overnatning jeg ikke lige havde forventet, men som kun gjorde besøget bedre - blev vi derfor kørt ind til Rådhuspladsen og en varm dag i København.


København, juli 2012


København, juli 2012


I forsøget på lidt vind og luftning foreslog mormor en kanalrundfart. Vi slog til og fik en times guidet tur rundt i den indre havn, christianshavn og turen rundt om Christiansborg. Selvom jeg nok synes at vide en del om min by, er en guidet tur slet ikke nogen dårlig ide.

Siden fandt vi frokost, sad i luften ved et åbent vindue og spiste indisk, bestilt af Emilie.


København, juli 2012


København, juli 2012


København, juli 2012


Det var i går. I dag har varmen sat en effektiv stopper for enhver aktivitet. Altså lige bortset fra cykelturen hjem fra Høje Taastrup, efter at have vinket farvel til Emilie og toget mod Aarhus.

Da jeg alligevel var i Taastrup, nåede jeg også fordi Ikea efter rammer og et lille skab til toilettet. Skabet er samlet, mere når jeg vist ikke i dag.


København, juli 2012


København, juli 2012

Ingen kommentarer:

Send en kommentar