onsdag den 29. august 2012

Morgentåge


Morgentåge, august 2012


Morgenen starter tåget. Mens Emilie er svær at vække fra søvnens dyb, er Anders og jeg oppe samtidig, og nyder stilheden og boblefølelsen, da vi næsten ikke kan se ud over altankanten.

Mens Anders tager ud i livet, og Emilie får ben at gå på, nyder jeg videre, kigger på tågen, og når et par gange at bilde mig selv ind, at det er mandag i dag. At der er masser af uge tilbage inden fredag og weekenden sætter ind.


Morgentåge, august 2012


Det er ikke mandag. Det er onsdag, og inden længe er dagen i fuld gang. Der er endnu tid til stille nydning og gennemkigning af gamle frisuretillæg fra damebladsuniverset. Jeg har sat frisøren stævne engang i eftermiddag, og selvom jeg godt selv ved hvad jeg vil have, tænker jeg at billeder fremmer forståelsen.

Om lidt er tågen nok jaget på flugt, og jeg på vej mod cykel og pedaler. Indtil da nyder jeg lige lidt mere.

2 kommentarer:

  1. Ja, det var godt nok tåget i morges, men også meget smukt. :-)

    SvarSlet
  2. Meget smukt, Catarina, og så tæt, at jeg havde en følelse af, at den var kravlet ind gennem det åbne toiletvindue :)

    SvarSlet