torsdag den 16. august 2012

Aftenudflugt på en helt almindelig onsdag


Sille har købt årskort til Tivoli i år. Et af den slags, der også giver adgang for en gæst.


Tivoli, august 2012


Jeg går gerne en tur i Tivoli. Men sjovt nok er det ikke lykkedes endnu. Selvom vi har snakket om det flere gange.

I dag lykkedes det. Endda på dagen Den gamle Have kan erklære sin ethundrede og niog tres års fødselsdag.

Vi gik en tur rundt, nød vejret, stemningen og en varm slikpind, inden vi satte næsen hjemad mod varm the og en times tid i sofaen.

Nu er jeg hjemme, og efter en dejlig dag, venter endnu en i morgen.

4 kommentarer:

  1. Der er nemlig dejligt i Tivoli- især når der ikke er en million mennesker.
    Godt at høre at sønnen trives- det gør en moder glad:-)

    SvarSlet
  2. Losarinas mor, det gør helt sikkert glad, når børnene trives.
    Der var ikke så mange i Tivoli i aftes, og det var dejligt. Vi snakkede om, om der hang sammen med at hverdagen igen er skudt i gang :)

    SvarSlet
  3. Jeg er ikke så vild med alle deres såkaldte forlystelser - men jeg er ret vild med at gå en tur i Tivoli. Der er sådan en dejlig stemning og man kan næsten ikke undgå at blive i godt humør! :-D

    SvarSlet
  4. Jeg har det lige sådan Jens. Dengang jeg boede tættere på byen, havde jeg ofte Tivolikort. Det er så hyggeligt at kunne gå gennem haven i stedet for udenom, også selvom det er den korte tur fra Hovedbanegården til Rådhuspladsen :)

    SvarSlet