onsdag den 22. august 2012

Endnu en tidlig afgang


Onsdag er personalemødedag. Omkring hver fjerde onsdag er personalemødet fælles for alle tre afdelinger. I dag er fælles personalemødedag.


August 2012


I dag er det os, der står for beværtningen.

Jeg har lovet at bage boller. Det er hyggeligt med hjemmebagte boller. Og jeg gør det gerne.

Men skal bollerne være færdige til mødestart klokken ti, kræver det opstilling på arbejdspladsen noget før.

Dejen er allerede klar. Sammen med den gode røremaskine blev to dobbeltportioner æltet godt, inden jeg tog hjem i går. Nu står de i køleskabet og hæver langsomt.

Jeg pakker strikketøj og langsomhed. Jeg kører om lidt, når Emilie alligevel skal af sted. Det er nemlig hyggeligt at følges.

Og når bollerne er triller, og står til hævning, er alle muligheder åbne. Jeg kan strikke, jeg kan gå en tur, eller jeg kan tage en lur.

Mulighederne er mange...

God onsdag til dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar