søndag den 21. august 2011

Søndagssysler


I formiddags var jeg overbevist om at der skulle vaskes. Jeg sorterede og gjorde ved, men det nåede aldrig længere. Da formiddagen diffinitivt var forbi, sadlede jeg i stedet cyklen og trillede mod Brønshøj og Henriette.


August 2011 


Siden jeg sidste gang var i den nye lejlighed, har der godt nok været effektivitet til stede – også selvom det måske ikke føles sådan. Meget er sket, dyrene kommet hjem og masser af indretningsbeslutninger står for døren.

Det var dejligt at komme forbi, og hjemme igen havde vasketøjet pludselig lyst til en svingom, så nu er der håb om frisktduftende rent sengetøj, når øjnene engang i aften ikke længere skal holdes åbne.

Kameraet har taget billeder af alt guldgarnet, jeg for længe siden fandt i kælderen, og nu er der snart mulihed for at dele ud af herlighederne. Snart som i, når jeg har vejet og målt, talt og gennemgået en gang eller to mere… Eller noget i den stil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar