fredag den 13. maj 2011

Noget om tåge


Fra vores altan har vi den skønneste udsigt till Vestvolden, solnedgangen og masser af himmel. Specielt himlen og solen er jeg glad for.

Vi har også udsigt til en del af højhusene i Brøndby. De står der bare, er blevet en del af bybilledet og skæmmer egentlig ikke.

Ofte oplever vi tåge om morgenen. Jeg ved ikke om der er meget gammel mosegrund i området, men jeg ved der tit er tåget.

På de tågede dage er sigtbarheden forskellig. Somme tider kan vi føle os hensat til en øde ø, men oftest ser det mest af alt bare ud som om nogen i løbet af natten har hakket alle højhusene ned.

Det er egentlig også ganske kønt.

Også selvom jeg på ingen måde har noget udestående med dem.


tåge over Brøndby


I morges var der tåge.

Da jeg kom hjem, var der sol og masser af udsigt.


klart vejr og udsigt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar