søndag den 23. oktober 2011

Out of office


Først gik strømmen. Da vi gik ud for at kigge på sikringerne, viste det sig at være i hele opgangen. Dengang var det fredag, og strømmen kom igen, mens jeg var i biografen og Emilie synes det var forfærdeligt ikke at kunne tænde for fjernsynet.


Skovtur omkring Herlufsholm


Skovtur omkring Herlufsholm


Men internettet forblev tavst. Længe. Da Emilie og jeg i løbet af lørdag formiddag tog mod Næstved og børnefødselsdag var der stadig ingen forbindelse. Til gengæld havde Anders, i forsøget på at undersøge hvor fejlen lå, haft adgang til flere andre computere, der ikke befinder sig i vores husholdning. Ikke særlige betryggende…

Søsteren min havde adgang, så det lykkedes mig at stjæle en smule tid på nettet undervejs i weekenden, og hjemme igen er der adgang – om end noget ustabilt ifølge Anders.

Det er ikke første gang, vi oplever en ustabilitet, der grænser til mere end kritisabelt. Jeg begynder at overveje mere end bare alvorligt, hvordan jeg sætter mig i forbindelse med bestyrelsen for at fortælle om vores oplevelser og et håb om ændringer – gerne ændringer i hvem abbonnementet skal ligge hos.


Skovtur omkring Herlufsholm


Skovtur omkring Herlufsholm


Og mens jeg valgte at glemme den manglende forbindelse, tog vi på udflugt til skoven omkring Herlufsholm og gik en lang tur langs Susåen i lækkert vejr og klar luft. Vandrestave var i høj kurs – ligeledes var klatringer på faldne stammer.

Helt sikkert en tur der kan anbefales.


Skovtur omkring Herlufsholm


Skovtur omkring Herlufsholm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar