tirsdag den 4. oktober 2011

Æw osse…


Jeg har flere gange oplevet andre tale om manglende kommentarmuligheder. Jeg har aldrig selv oplevet de store problemer omkring kommentarlægninger rundt om. I perioder har jeg overvejet om faldende kommentarer på egen blog, har at gøre med netop den slags problemer.


September 2011


I går gik det op for mig, at der muligvis er problemer med kommentarfunktionen på min blog. Jeg er ikke sikker på, at jeg kan gøre noget ved det, men jeg ville rigtig gerne vide om det er et tilbagevendende problem.

Det kan så være svært at gøre opmærksom på, hvis det er umuligt at lægge en kommentar. Alligevel vil jeg rigtig gerne vide det, for selvom jeg har været glad for Blogger, kunne det godt få mig til at overveje at flytte i andre eller egne lokaler.

Hvis nogen oplever kommentarmulighederne på mit domæne som problemfyldt, tager jeg derfor gerne imod oplysninger, så jeg kan danne mig et billede af hvor stort problemet er. Kan der ikke lægges kommentarer på bloggen, hører jeg gerne fra jer i en mail.

Jeg er også meget interesseret i oplysninger om det modsatte.

Min mailadresse er skauogco(@)gmail(.)com.

På forhånd tak.

8 kommentarer:

  1. jeg har ingen problemer, men bruger jo selv blogger :)

    SvarSlet
  2. Jeg oplever heller ikke, at jeg har problemer :-)

    SvarSlet
  3. Jeg kan sagtens kommentere, men jeg kan godt forstå din lyst til at flytte i "egne lokaler" alligevel. ;-)

    SvarSlet
  4. Heller ingen problemer herfra!
    Mange har problemer med at kommentere, men det bliver oftest afhjulpet, når man fjerner fluebenet i feltet "forbliv logget på"
    Hav den dejligste tirsdag
    :O)

    SvarSlet
  5. Det er altså glad for at høre :)
    Egne lokaler kunne være en spændende mulighed, men jeg er ikke sikker på jeg er helt klar endnu :)

    SvarSlet
  6. jeg har nu 3 gange her i den seneste uge fået denne meddelse "cookie vlue is null for formresturation" når jeg efter at have skrevet en kommentar til dig, prøvede at logge på min bloggerkonto for at få mit navn ved kommentaren. det er super ærgerligt når ens kommentar så er forsvundet og skal starte forfra.

    SvarSlet
  7. måske går det meget nemmere hvis man er logget på sin bloggerkonto inden man skriver kommentarer. Det ser det ud til her fra mig.

    SvarSlet
  8. Evi, hvor er det ærgerligt at du får fejlmeddelelser, men dejligt hvis du har fundet en måde, der virker :)

    SvarSlet