søndag den 2. oktober 2011

Bordplads


Jeg har tusind projekter i gang – sådan føles det i alt fald.

At mange af projekterne stadig kun er tanker, betyder ikke at det føles som mindre presserende.


Blade


Et af projekterne var puslespillet.

Var. For jeg har pakket det væk. Jeg gad godt. Gad godt fordybelsen og tiden og stilheden med brikker og omtanke, men jeg har hverken plads til tiden eller tid til fordybelsen, når så meget andet presser på.

Så nu er det pakket væk, og venter på mere vinter og mindre solskin. Venter på tid, stearinlys og varm kakao. Der skal nok blive plads igen. Men det blev ikke lige nu.

Jeg har dog været smart nok, til at pakke væk i poser, så det der allerede er nået, kan nåes igen inden for relativ kort tid.

Nu er der så plads til blade.

Og en masse andre projekter, der gerne indtager bordpladsen.

6 kommentarer:

  1. genialt med de blade, hvordan vil du sætte dem fast på grenen? Jeg må vist lige gemme den side du linker til :)

    SvarSlet
  2. Anne, jeg synes de er rigtig søde. Jeg sætter dem fast med ståltråd :)

    SvarSlet
  3. Dine små blade er så fine :-) Puslespillet er nok bedre egnet til de lange mørke aftener.

    SvarSlet
  4. Det satser jeg også på Madame. Og tak :)

    SvarSlet
  5. Orv, det er alt for længe siden, at jeg har været forbi din blog. Men så meget større er glæden ved at læse op, for sikke mange gode tips!

    Sådan en gren der, bliver jeg vist nødt til at lave... ville den ikke være perfekt over puslepuden?

    SvarSlet
  6. ThinkingSpace, jeg tror sådan en gren ville være rigtig fin over puslepuden :)

    SvarSlet