fredag den 14. oktober 2011

Måske lidt for travlt

 

Selvom mit gæstebud skrumpede til en enkelt besøgende, betød det ikke mindre glæde, hygge, snak og strik. Endda så meget at jeg har strikket alt for langt på det projekt, der blev fundet frem i aftes.

 

Sjalsstrik

 

Jeg strikker sjal, og som de fleste andre sjaler er der masser af mulighed for forlængelse og flere pinde, hvis det er ønsket. Men skal kanten passe sammen med midterstykket, kræver det yderligere fjorten pinde frem og tilbage, hvilket sikkert kunne være fint, men som køkkenvægten og det resterende garn ikke er enige om vil fungere.

 

Sådan skal det være. Jeg piller gerne op og fortsætter med kanten. Den skal være så velkommen og endda en afveksling fra midtermotivet, jeg nu kan i blinde.

 

Jeg fik også blomster. I form af bomuld og viscose. Bettina havde hamstret, med mit vidende, men uden jeg vidste om det rent faktisk lykkedes. Det gjorde det, og nu er der masser af grønt til noget, der endnu ikke er besluttet.

 

Hvad skal det blive til..?

 

Gad vide hvad jeg mangler…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar