torsdag den 20. oktober 2011

Babytæpper


For efterhånden rigtig længe siden strikkede jeg en mindre bunke babytæpper til neonatalafdelingen på Hvidovre Hospital.

I den forbindelse lavede jeg to opskrifter, på to forskellige måder at få brugt alle resterne til små lækre fine tæpper.

Dengang lavede jeg opskrifterne på engelsk og lagde dem ud på Ravelry. Min tanke var at Ravelry for hovedparten er engelsktalende og det ville være en god ide at fortsætte i det sprog. Samtidig fik jeg øvet mig i, at formulere mig strikketeknisk på et andet sprog.

Siden har mange spurgt, og nu er det sket. Dagen er brugt på oversættelse  og begge opskrifter kan nu også fåes på dansk. De ligger stadig til fri afbenyttelse på Ravelry, men de kan også hentes lige her:


VLUU L210  / Samsung L210

Cabled baby Blanket

download now




remnants1_medium2

Sweet Remnants

download now

Ingen kommentarer:

Send en kommentar