mandag den 24. oktober 2011

Flet en taske


Flettet taske


For efterhånden længe siden besluttede min mor at jeg skulle holde kursus, og hun skulle lære at flette. Tasker altså. Min søster skulle lægge hus til. Og flette med. Og lære.

Nu har hun sat en dato. Søsteren min og jeg har sendt invitationer til alle dem, vi undervejs har snakket med. Men måske er vi for sent ude. Måske bliver vi bare os selv. Måske er det det hyggeligste. Måske får vi pludselig tilbagemeldinger, og bliver flere.

Måske ikke.

Måske kunne det være sjovt at være lidt flere. Måske bliver vi pludselig flere. Måske kunne jeg få lyst til at invitere dig. Måske kunne du have lyst til at være med.

Måske tør jeg alligevel ikke og trækker i land… Måske.

Men det kunne være hyggeligt… Måske.

Om fjorten dage.

Hele weekenden.

Hvis du kunne have lyst.

Og kunne være i nærheden af Næstved.

Og der er grønt lys fra resten af familien.

Jeg giver ingen garantier, men en mulig mulighed.

Hvis nu du turde – og jeg turde, og familien turde – så skriv et skriv. Til min mail.

Så vender jeg tilbage.

Men jeg giver ingen garantier.

9 kommentarer:

  1. Hvor ville jeg gerne deltage i det kursus, men jeg har desværre ingen ledige weekender i november. Skriv endelig igen, hvis du laver et kursus i det nye år, for jeg vil SÅ gerne lære at flette tasker.
    Venligst
    Susanne

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig tør du ! Du er så hamrende dygtig !

    SvarSlet
  3. Susanne, jeg havde umiddelbart ikke tænkt mig, at slå mig ned som kursusarrangør. meningen var, at det skulle være en engangsfornøjelse.
    Men man ved jo aldrig - flere har sagt som du :)

    Losarinas mor, det med at turde. Det er vist mest noget med fremmede. jeg er ikke i tvivl om at jeg kan lære fra mig :)
    Du har ikke lyst?

    SvarSlet
  4. hihi og jeg er en af flere...selvfølgelig tør du, det bliver en super weekend :)
    Rigtig god fornøjelse

    SvarSlet
  5. Jeg synes bestemt, at du skal holde flere kurser. Og så med et længere varsel, for jeg vil da ærgrer mig, hvis jeg heller ikke kan deltlage næste gang - glæder mig til at du kommer med nye tilbud.
    Venligst
    Susanne

    SvarSlet
  6. Du er så , man kan bare lide dig,- så det vil gå fint !
    Og jeg har lyst, men desværre ikke mulighed.
    Pøj pøj med undervisningen- altså i skolen :-)

    SvarSlet
  7. God ide :)
    Jeg har nu prøvet, og jeg kan, men mine hænder og arme kan ikke klare det lige nu, så jeg er på pause ;) - og jeg er alt for langt væk fra Næstved til at deltage.
    Hyg jer. :)

    SvarSlet
  8. Anne, jeg tror det bliver rigtig hyggeligt. Også selvom vi ikke bliver så mange :)

    Ja, nu må vi se, Susanne :)

    Losarinas mor, Tusind tak :)

    Helle, det kunne ellers have været rigtig hyggeligt. Men du har ret, det er hårdt for hænder, fingre og arme :)

    SvarSlet
  9. Hej Pernille

    Først vil jeg sige, at det er nogle skønne tasker du fletter. Dernæst har jeg gennem længere tid undersøgt hvem der kunne undervise i dette, jeg selv bor i Vordingborg, men er villig til at kører for at lære :). Også så jeg lige, at din mor har været sød, at få dig i gang med at undervise. Min forspørgelse er, om du ikke har mod på dette igen. Jeg ved med sikkerhed, at jeg kan få andre med på kurset.

    Kærlig Hilsen Christina

    SvarSlet