torsdag den 27. oktober 2011

Formiddag


Pompoms


Torsdag er stille og langsom opstart.

Torsdag er vasketøj og nydning af morgenmaden.

Torsdag er dagen før fredag, der nok skal få ben at gå på, når jeg sammen med Bettina og Karina, skal se på både garn i et lagersalg og kreativiteter i en anden hal.

Torsdag er en kort arbejdsdag, som nok skal blive sjov.

Indtil torsdag kræver overtøj og cyklen ud ad Tårnvej, nyder jeg stille.

Blandt andet synet af en skålfuld pompoms, midt på bordet i Anders’ mors hånddrejede smukke træskål.

Det er meget sjovere at lave pompom’er end jeg husker.

Måske fordi Clovers lille pompom maker er så meget nemmere at håndtere end papklipperier og nåletrådning gennem næsten-ikke-eksisterende huller fyldt med garn.


Pompoms

9 kommentarer:

  1. Go tur til Jydeland, Pernille. Gid det var mig :-)

    SvarSlet
  2. Tak Dorthe, jeg tror det bliver en dejlig tur :)

    SvarSlet
  3. Køb ikke hele butikken og hallen, inden vi andre kommer på lørdag!

    Rigtig god tur til Jer ;-)

    SvarSlet
  4. Anita, jeg ved ikke rigtigt. Altså, der er ingen fare for at jeg køber det hele, dels er der det rent økonomiske, dels forventer jeg at gå helt i sort, når der er så meget at vælge imellem... Men Karina lyder som om, det kan blive nødvendigt med en ekstra ladvogn...
    Det kunne ellers have været hyggeligt, hvis vore veje havde mødtes :)

    SvarSlet
  5. Hvor ser det godt ud med den skål !

    SvarSlet
  6. Losarinas mor, jeg overvejer også om jeg bare skal lade dem ligge og helt glemme det egentlige formål :)

    SvarSlet
  7. Årh, hvor VAR det skønt endelig at få lov til at gi dig en krammer i dag! Tak for den!
    Kh Trine

    SvarSlet
  8. Jeg ville ELSKE at møde dig, Pernille, men måske sker det næste år. Håber I har haft en knaldgo' tur i dag :-)

    SvarSlet
  9. Tak i lige måde Trine, det var en fornøjelse :)

    Anita, det ville jeg også. Men mon ikke der en dag dukker en mulighed op :)

    SvarSlet