lørdag den 29. oktober 2011

Kreative dage


Når nu vi alligevel var i Kolding, var der ingen grund til ikke også at tage til Fredericia. Altså tog vi til Kreative dage.

Det var stort, der var mange mannesker og selvom vi forsøgte at blive sammen, blev jeg væk flere gange. Jeg opdagede det bare ikke.

Vi klædte os på med skilte, der fortalte hvem vi var, hentet hos Tina Dalbøge, men vi mødte ikke mange andre iklædt skilte. Enten det, eller også havde vi ikke øjnene med os.

Jeg er ikke sikker på, at messemuligheden er den bedste for mig. Jeg føler mig ikke inspireret, jeg synes der er for mange mennesker og mulighederne for workshops er så overbesøgte at jeg hellere lader være.

Jeg vidste det egentlig godt. Men det betyder ikke, jeg ikke ender på en messe en anden gang.

Til gengæld fik vi hilst på både Tina Dalbøge, Karen Klarbæk og Julia. Det var hyggeligt og sjovt sådan at se folk i levende live.

Lige inden vi var på vej ud, mødte vi også Trine. Et møde der var mere end dejligt.

Med sådanne møder er kreative messer alligevel en hel masse værd.

 

Jeg fik faktisk også købt noget. Ikke meget, til gengæld godt.

Keramiker Else Rasmussen havde nemlig en masse lækre knapper. Jeg var ret vild med de kæmpestoe knapper hun havde hængende på væggen bagerst i standen.

Jeg holdt mig dog til knapperne i mere almindelig størrelse, og fandt tre i lige de rigtige farver til det lækre garn jeg tidligere havde købt hos BC-Garn. Om knapperne ender med at være for tunge til det fine garn, må tiden vise.

Lige nu er jeg bare glad for dem, og ender de ikke sammen med den bløde Lucca, ender de nok et andet sted.


Skønne knapper fra Else Rasmussen

4 kommentarer:

  1. Det var hyggeligt i kikkede forbi Garniture ;)

    Yt

    SvarSlet
  2. Det var hyggeligt at møde dig, Yt :)

    SvarSlet
  3. Knapper fra Else Rasmussen er altid godt - hun bor et par stenkast fra mig, så jeg har kigget forbi hende nogle gange, når der var et par strikkede projekter, som skulle have smukke knapper.

    SvarSlet
  4. Unikarina, der var også mange smukke at vælge imellem. Så der kan jeg godt forstå du kigger forbi :)

    SvarSlet