søndag den 16. december 2018

Advent #3


Denne tredie søndag i advent pakkede både min mor og min søster en praktikalitet ud.





En enkelt karklud til dem hver. Jeg gad godt, der havde været en mindre stak til dem hver, men det skal jeg så huske næste år, og gå i gang før. Lang tid før.

Karkludene er begge strikket af økotexcertificeret bomuld fra Garnudsalg. Oline kommer i så mange farver, at jeg kunne lave et fint forløb fra lys til mørk i de valgte farver.





Jeg lagde garnet dobbelt, strikkede først med to tråde af den lyseste, skiftede den ene ud med næste tone, og skiftede igen til den samme næste tone, inden jeg endte med den mørkeste farve og lukkede af.

Jeg synes det blev fint, og havde jeg ikke haft alle mulige - og umulige - projekter liggende på sidelinien, var jeg fortsat med andre farver.





Nu blev det til to.

Og et ønske om at fortsætte en anden gang.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar