onsdag den 3. maj 2017

Onsdagsmasker


Det er blevet onsdag og tid til et kig på bøger og håndarbejde.













Læse:

Jeg læser stadig om politimanden Jack Caffery og politidykkeren Flea Marley. Umiddelbart virker den underliggende historie og deres fælles aversioner mod hinanden langt mere tiltrækkende end et par hænder, der er skåret af en mand og dukker op i havnen.

Og måske har de langt mere til fælles, end de vil være ved.


Strikke:

Jeg har fundet Frosty frem. Jeg startede for længe siden, strikkede det smukke bærestykke, samlede masker op til viderestrik og gik i stå. Det blev ikke pænt. Overhovedet ikke pænt.

Et besøg på Ravelry gav kun næring til den opfattelse. Men det gav også inspiration til at tænke selv, gøre som jeg har lyst og passe til efterhånden som arbejdet vokser.

Så det er det, jeg gør.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar