onsdag den 8. december 2010

Kalendergave


Kalendergave


Det er efterhånden flere dage siden en pakke dumpede ind ad døren hos mig. Pakken var min at åbne og en del af UniKarinas store pakkekalenderprojekt.

I dag måtte jeg åbne, og med Emilie ved min side åbnede jeg i morges for den fineste lille pingvin, lavet af Katrine.

Jeg har læst på hendes blog, at den er lavet af ArtClay. Det har længe været på listen over kreativiteter jeg engang gerne vil prøve kræfter med. Den lyst er ikke blevet mindre, efter at have stået med det færdige resultat i hånden.

Tusind tak Katrine. Den lille fyr har været med mig på arbejde i dag, og det bliver helt sikkert ikke sidste gang :)

6 kommentarer:

  1. hvor er den fin... Og rigtig meget Katrine, for hun er vild med pingviner...
    rigtig god fornøjelse med ArtClay det er vild spændende at arbejde med.

    SvarSlet
  2. Nej, hvor er den fin og sød og skøn. Heldige dig :)

    SvarSlet
  3. Jeg tror nu der går lang tid før jeg får fingrene i ArtClay, Karina. Der er alt for meget andet, jeg også vil :)

    Jeg er rigtig glad for den Mette.

    Helle, den er supersød :)

    SvarSlet
  4. Hej Pernille
    Jeg er glad for at du kunne lide Pingvin :-)

    SvarSlet
  5. Det kan du tro jeg kan Katrine :)

    SvarSlet