torsdag den 26. august 2010

Familieweekend






Weekenden er skudt i gang.

Dagen startede med en dejlig tur langs Damhussøen sammen med Henriette, fortsatte på arbejdet med masser af børn, noget vi ellers ikke har haft så meget af på det sidste. Et simpelt tiltag har bevirket masser af glade børn - tænk at noget så enkelt kan have så stor effekt.

Ud på eftermiddagen hentede søsteren min både bagage og mig, inden turen gik mod Mogenstrup og forberedelser til en weekend i familiens tegn. Foreløbigt tegner det til et par hyggelige dage, inden flere støder til.

Hvordan ungerne skal komme op og i skole i morgen er jeg spændt på at høre... De så begge noget blege ud, da det gik op for dem at ingen kære mor aer dem blidt på kinden eller med mere og mere anspændt stemme kyser dem ud og op, når morgendagen går i gang.

Foreløbig har den ene lagt planer involverende en Anders og vækning på vej ud af døren... gad vide om den anden hopper på, eller om ikke de i virkeligheden kan selv, når det gælder.

3 kommentarer:

  1. Tak for luftningen ;-))

    Håber at I hygger jeg med familien.
    Hils og knus
    Henriette

    SvarSlet
  2. Kære søde rare "anonyme" Søster.
    Ja vi hyggede og jeg glæder mig til næste år :)



    Henriette, det var superhyggeligt og lige nu er jeg klar til at gå i brædderne :)

    SvarSlet