onsdag den 31. januar 2018

Onsdagsmasker


Det er onsdag, jeg har været tidligt oppe, til møde om arbejdsmiljø. Da jeg kørte hjemmefra var vejret skønt, da jeg tog billeder i skolegården var vejret skønt. Nu regner det, men det betyder heldigvis ikke at børnene fravælger boldbanen bag Klubben. Der er liv og glade dage derude.

De sidste dage har jeg startet det ene projekt efter det andet op. Flest i Rose-størrelse. Jeg flagrer og strikker lidt på det ene, hækler lidt på det andet. Lige pludselig er jeg færdig. Sådan arbejder jeg tit, sjældnere har jeg kun et enkelt eller to projekter i gang.















Læse:

New York ligger stadig på mit natbord. Nutiden nærmer sig. Empire State Building er ikke langt fra at blive bygget og historien udvikler sig i en retning, hvor jeg i højere og højere grad ved hvad der skal ske.


Hækle:

Sille fandt råsilke til en bodykjole til Rose. Jeg havde glemt hvor hårdt råsilke er at strikke i, og fandt i stedet en lille hæklet kjole, som efter et par forsøg, ser ud til at være på rette vej.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar