søndag den 12. januar 2014

Eventyr i udsigt


Søndag er godt i gang. Jeg har haft benene oppe. Ikke lavet det store.

Bunken med grydelapper vokser støt. De første sæt er sat sammen med bølgende kanter. De næste venter.


Grydelapper i bunkevis

Grydelapper i bunkevis


Emilie ønsker et sæt i farver hun selv valgte. Lyserød på den ene side. Blå og grønne på den anden. De er på vej.

På vej er vi også snart. Min mor mener det er Emilies dag. Emilie vil gerne spise sushi inden teaterforestillingen. Altså graver vi dybt og spiser sushi.

Inden længe er vi på vej. På vej mod Vesterbro Torv, hvor min mor og Annelise støder til. Vi har valgt yndlingsstedet. Der findes ganske sikkert andre, men her ved vi det er godt.

Senere finder vi et tog mod Østerbro, Gasværket og de skønne rammer om eventyr og drager og Dina, der tager til højlandet, møder sin far og sin skæbne.

2 kommentarer:

  1. Ha jeg sad og tænkte, hold da op som de er energiske på en hverdag. Havde lige glemt at det var mig, der var på arbejde på en søndag :-) Håber I havde en dejlig tur.

    SvarSlet