søndag den 6. november 2011

Weekend i fletværkets tegn


En skøn weekend.

En dejlig weekend.

En weekend fuld af koncentration og mere stilhed end forventet, blandt en flok kvinder.

En weekend fuld af gode oplevelser.

Og snakke.

Jeg er træt nu.

Skal lige sidde lidt.

Så trækker jeg mod søvnens rige.


Weekend med fletterier, november 2011


Weekend med fletterier, november 2011


Weekend med fletterier, november 2011


Weekend med fletterier, november 2011


Weekend med fletterier, november 2011


Weekend med fletterier, november 2011


Weekend med fletterier, november 2011

8 kommentarer:

  1. Uhmm, det ser ud som en pragtfuld week-end - god mandag til dig:-)

    SvarSlet
  2. Tak - i lige måde, Charlotte :)

    SvarSlet
  3. Det ser hyggeligt ud ;)
    Fine tasker der er på vej.

    God mandag,Yt

    SvarSlet
  4. Kludemutter, ja, der blev virkelig produceret noget. Meget mere end jeg havde forestillet mig på to dage :)

    SvarSlet
  5. Nøj, hvor har I hygget jer. Der må være et par ømme fingerspidser imellem, tænker jeg...

    ~ Karina

    SvarSlet
  6. Det ser bare SÅ hyggeligt ud - håber stadig, at du vil lave et kursus igen til næste år, for jeg vil så gerne lære at flette tasker.
    Venligst Susanne

    SvarSlet
  7. Karina, det var superhyggeligt... og jeg kan bestemt mærke det i mine håndled :)

    Susanne, det ville også være skønt :)

    SvarSlet
  8. -Et sandhedsvidne: Det var en rigtig hyggelig og meget lærerig søndag, hvor jeg deltog. Mandag havde jeg meget travlt med at øve mig i alt det jeg havde lært. Tak til Pernille for et godt kursus. Hilsen Irene

    SvarSlet