mandag den 28. november 2011

Efter markedet


Jeg er træt. Det har været en super hyggelig weekend. Der harr været mange mennesker og arrangementet har været flot sat op.

Bordet i stuen, der egentlig burde ryddes efter de sidste ugers overbelastning, lader jeg stå lidt endnu, mens jeg overvejer om det er helt forkert at lægge mig et par timer mere, inden hverdagen slår til igen.

Alle mine ting er havnet hjemme hos Karina. Når de engang kommer hjem, skal der pakkes ud, tages billeder og som lovet lægges til salg på Amio. Indtil da er der noget tomt i butikken.

Tak for en dejlig weekend. Tak for et godt arrangement.


Et lille kig til vores bod


Stor hal, Kold hal, Varme mennesker

3 kommentarer:

  1. Fik slet ikke sagt hej ! Så jeres fine stand, men du var der ikke:-)

    SvarSlet
  2. Tag du bare en formiddagslur, det er velfortjent. Håber I fik solgt noget og at folk ikke er som folk er flest (inkl. mig) som bare kigger og nyder alle julerierne.

    SvarSlet
  3. Nej hvor ærgerligt Miri, men dejligt du synes der var fint :)

    Lene, der var mange som dig, og meget ros over fine ting. Men der var også nogen der havde lyst til at købe med hjem.. Alt i alt en fin fordeling.. tror jeg :)

    SvarSlet